tisdag 5 februari 2013

Back to VAB

En dag hann jag jobba.

En dag.

Tur jag var så jäkla effektiv just den dagen.

Inatt vaknade pre-teen med över 39 i temp. Och vi lämnar inte en 11,5-åring hemma själv med den febern. Kommer inte lämna henne ensam bara för att hon fyllt 12 heller om hon är riktigt dålig.

Eftersom jag vart borta ett tag och inte hade så välfylld kalender just idag så drog jag VAB-lotten, annars försöker vi ju dela på det så gott vi kan. ja, eller, den det passar bäst den vabbar. Ibland passar det inte alls, men vad gör man? Eller så ställer de sjukskrivna morföräldrarna upp. Det är fint.

Men efter den här svängen sjukdomar så borde vi vara friska. Typ till midsommar minst iaf.
Så det så.






2 kommentarer:

Catha sa...

Jag hann bara med en timme...

Anna sa...

Ni borde vara friska fram tills nyår. Stackare!