lördag 6 april 2013

I planeringsstadiet

Jag gillar att planera. Och är en sån som genomför det jag planerat.
Ibland kan jag skena iväg. Men oftast håller jag mig till planen.

Just nu planerar jag för att äta bättre. Igen. För vilken gång i ordningen orkar jag inte ens tänka på, är så less på mig själv.

Och så planerar jag en resa. I maj.

De två hänger ihop lite. För fram tills resan ska jag och Timea ha sötstopp. Inget godis eller fikabröd. För mig iaf. Så kanske bikinin passar bättre.




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar också att planera. Sen gäller det bara att utföra också och där brister jag ibland, allt som oftast... om jag inte är benhårt bestämd.
Sen jag kom hem från Playitas har jag också sötstopp. Måste avsockras.
Åh vi ska också resa i maj! Till Nice - när maken min blir 40 år och inte har lust att vara hemma! Vart går er resa?