söndag 9 juni 2013

Redan söndag?

Vart tar tiden vägen? Jo det ska ni veta. Tiden rullar på medan jag/vi jobbar, lagar mat, städar, skjutsar barn till träning, hejar på fotbollsspelande barn, handlar, städar lite till, tränar själv, tvättar, skolavslutningar, föräldramöten, planeringsmöten, arrangerar midsommarfirande etc etc

Life goes on. Och jag gillart.
Men ibland blir jag lite trött, och som nu med all pollen i luften blir jag extra trött.

Det var verkligen skönt den här veckan med en ledig torsdag och en halv jobbardag på klämfredagen.
Igår var det fotboll, och idag har vi kalasat med släkten. Vi firade Timea i förväg för hon fyller på onsdag och nästa helg, ja då är vi fetupptagna av fotboll.

Den här veckan har jag vart på gymmet en gång och sprungit 6 km x 2.
Det fick räcka.

Veckan som kommer kör i gång lika fullspäckad som den slutar.
Men som sagt, jag gillart.


Inga kommentarer: