lördag 13 juli 2013

I love summer!!

Kl 13 i torsdags gick jag på sommarledighet. Har fyra sköna veckor framför mig tillsammans med familjen. Och de två första dagarna har vart över förväntan.

Igår kompade jag och barnen ihop (efter en morgonjogg) med min mamma och barnens norska kusin. Med korgarna fulla med matsäck hade vi tänkt ta en båttur på ån. Men när vi kom till hamnen så var båten full. Lite snopna drog vi vidare till en av stans påkostade lekparker. Vi fikade och barnen sprang av sig lite innan vi åkte hem och hämtade badkläderna. Sen blev det strandhäng några timmar innan barnen följde med mormor hem för övernattning. 

En kväll på stan på tu man hand med maken slutade med att vi gick till favvorestaurangen och åt och sen gick vi hem och hängde på gården med grannarna. 

Båda vaknade 8.30 imorse och efter lite frukost drog vi till gymmet. Vi tränar på olika gym, men maken hängde på mig
till Actic för en provträning. Och jag fick typ en gratis PT-timme. Fick lära mig några nya övningar + kliva ur den berömda comfortzon. Alltså lite tyngre vikter. 

Hem, duscha och packa om inför strandhäng med barnen, syrran och hennes dotter, mina föräldrar och grannen med son. Härligt med riktig svensk sommar. Doppade mig två gånger och var i långa stunder. Knappt så vattnet svalkade.

Nu är vi hemma en stund och vilar efter dagens soltimmar innan vi ska hem till en av mina finska svägerskor på grill och dryck. 

I love summer!!




2 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

visst är det bra med ingifta PT:ar...?
varken de eller vi slipper undan liksom...
;-)

nbde2020 sa...

aBlogtoWatch: Mekaniska fake rolex armbandsur är romantiska om något. Vilket är förmodligen hur man kan beskriva överklagandet av brons som fake Rolex ett klockmaterial. Berätta om dina egna känslor mot brons som ett urmaterial, och hjälp med att förklara hur det bidrar till locket i M100-kollektionen.
Don rolex replica Cochrane: Brons har alltid haft en romantisk historisk betydelse, som en av de första metallerna som arbetats av Rolex replica mänsklig hand. Brons har också en betydelse inom militär utrustning från bojor på riggning av fartyg till kompasserna som bärs av så många soldater. Till och med medaljerna rolex kopia och statyerna som betecknade kampanjerna och prestationerna från den tiden, gjordes i brons. Ett klockfodral av brons får sin egen patina, som går ännu längre för fake cartier att beteckna tidens gång. Jag tror att Bronze 75 har visat sig vara en av mina stoltaste stunder fake IWC på Vertex.